mallimallis

Tävling

Just nu pågår en tävling i samarbete med Lekmer.se och Minbebis.com där man kan vinna presentkort på Lekmer.se för 500, 1000 eller hela 2000 kronor!

Självklart vill jag vara med, "har man ingen blogg tar det ca en minut att skapa en brukar det stå i tävlingsinlägg". Jag kan härmed intyga att det är sant! :)

Min motivering:
Jag och min sambo har så länge önskat oss ett barn, men vi har haft jätteproblem och på flera, flera år har det inte hänt något förrän nu (är nu i vecka 23)! Det tråkiga är dock att min sambo blivit av med jobbet pga varsel så nu har vi inte råd att ge vårt efterlängtade barn allt det där som vi planerat. En av dessa vinster (helst den högsta) skulle verkligen hjälpa oss nu när vi har det svårt, den skulle ge oss möjlighet att ge vårt barn så mycket när vi välkomnar honom/henne till världen!

#1 - Hondjur

Trots att jag tänker vara med och tävla själv måste jag säga att jag håller tummarna för dig! Vilken lycka det måste ha varit när ni såg plusset! :) Jag är dock lessen över varslet. Sådant är alltid tungt! Men man klarar sig alltid oavsätt om det är tungt stundtals! Som ensamstående, arbetslös kan jag verkligen intyga det! :) Lycka till nu!

/Elin..Sannisen´s mamma